What ever you do, Make it positive. Make it what you want it to be. Not what somebody else want it to be.

Followers

- MEREKA-

Assalamualaikum.
Hai hai..  (sambil lambai tangan). Dan selamat pagi nak ke tengah hari.. 

Curi masa sikit nak conteng conteng, lukis lukis, memekak kat blog ni sat kat office . Sambil sambil toleh kiri kanan, depan belakang, takut takut terkantoi ngn bos lak.. hahahaha.. 
Sambil sambil tu tu toleh tgok rakan sekerja buat ape..  orang paling dekat razmah a.k.a erin apa lagi dia ngah mengadap COC ( CLASH OFF CLAN) bus lah..  siap cakap 'fara erin takut nak serang 'hahaha parukkkk dah nie!!! Toleh jeling tgok kat depan fara effendi a.k.a abang fendi bila toleh tgok dia diam sambil pandang PC.  Tapi tiba bersuara 'mel ngantok ke ' so skang aku konfius abg fendi wat kerja ker tido??  Hihihi..  toleh belakang tgok syafiq ape lagi.  Bz dengan kerjanya.. tapiiiiiii sambil sambil sambil tu.  Tak lupa dengan COC nya..  grrrrrr... okehh jeling depan sikit khamilah a.k a kak mel!!!  Yeahhhhhh kak mel? Uhhh dia dok diam dia je kat depan PC..  dan seperti biasa aku nie konfius antara dia buat kerja ker tido???  Bila aku paggil dia..  'kak mel ' .toleh dengan mata yang merah bak zombie yang nak telan aku.  hahaha so aku dah tak konfius dia buat apa!!!!  Tido rupanya ea kak. Mel..  hahaha.. 
Toleh kiri sikit nampak azalina a.k.a Kak.ina..  kak ina tak yah ckp. Dah sentiasa bz memanjang dia tu..  tapi kalo tiba kat tempat dia senyap tanpa bunyi keyboard tu tanda nya tiga jer..  antaranya tak de ditempat duduk,  bz menyadap hp dan berselubung dengan kain tu tandanya ngantok!!!  Hahahaha..  dan fara toleh kedepan sikit... nampak syazwan a.k.a awe..  dia??  Emmmm tak dpt nie cari keburukannya nie..  arhhhhh tapi always gado ngn kak mel.!!  Tu jer kerja dia orang. Gado memanjang!!!  Okey dah tak lupa juga orang yg suka kehulur hilir shafiq izzat a.k.a shafiq je lahh!!!  Kerja nya kehulu hilir... dah setiap hari dok pandang mukanya lalu lalang...  okey tapi jgn jadi lalang sudah!!!!  

Sape mereka??  Aku dah angap macam fmly aku..  seperti abg yang memberi nasihat kat adik nya..  seperti kakak yang sentiasa terima buruk baik adik nya..  seperti adik tempat bergurau senda.. 

Mereka tempat begurau senda, sedih, gembira bersama!! 
Hampir setiap hari lapan jam , seminggu lima hari bersua muka..!!
Officemate!!!!

So next entry #bukanmanusialahnamanyakalautakbuatsilap

















1 comment:

Karan Patel said...

Nice post! Really liked it, you gonna check this one
web designing firm
Thanks