What ever you do, Make it positive. Make it what you want it to be. Not what somebody else want it to be.

Followers

akad nikah . . ! !







  Helo hola hilo hoho hihi haha ..

Okeh untuk conteng conteng kali ini khas untuk laki. Eh bukan laki jer . Perempuan pun kena thu juga. 
Siapa cakap perumpuan suka dengan perkata . 
i love you
i miss you
Dan apa saja perkataan yang boleh melembutkan perasaan si wanita ni .
Macam mana dengan perkataan dan kata lafaz AKU TERIMA NIKAHNYA

Semua wanita ternanti nanti kata lafaz ni dari pasangannya.

'Aku terima nikahnya si dia binti si ayah dia dengan mas kahwinnya RM...'

Nampak senang kan tapi tahu x maksud ngan kata lafaz tersebut .. :

' Aku tanggung dosa dosa si dia dari ibu bapanya , apa saja dosa yang dia buat,
dari dedah aurat hingga tinggalnya solat , aku taggung dan bukan lagi ibu bapanya,
dan aku tanggu dosa bakal anak anak aku , kalau gagal maka aku fasik , dayus ,
dan aku rela masuk neraka , aku rela malaikat zabaniyah melibas aku hingga pacah badanku.

Sangat besar tanggung jawab seorang laki kepada wanita. 
Laki yang hendak berkahwin bersedialah dari awal.
Sifat dan perwatakan menjadi mantang.



P/S..: kalau farra la kan farra yang jadi isteri kepada suami fara . insyaallah farra akan kurangkan beban si suami..

No comments: