What ever you do, Make it positive. Make it what you want it to be. Not what somebody else want it to be.

Followers

perasaan or perasan..!!






Dear coretan..!!!

helo helo helo..!!!!
farra bosan la tp x thu nak wat ape..
nak memblog pn x de idea..
x thu la nk tls ape nie...
ikut kata atie n tangan la nk tls ape...
oke la farra nk cerita pasal...
perasaan n perasan...!!!
tiba2 dapat idea nie tu pn teringat at cousin farra yg skang nie asa nya ada at UITM kowt..
sis rindu sama kamu la..

oke kita ckp pasal perasaan n perasan..
kalo kowg perhatikan n paham btol btol ape yg di maksud an dengan perasaan and perasan
banyak maksud yg ada dekat dua perkataan tu..
perasaan and perasan adalah dua situasi yg sama kehkehkeh..
paham ker ape yang farra nk terang an nie..
hope paham ea...


situasi
saya perasan ada owg pandang saya..
mungkin juga ia adalah perasaan saya..!!
ape yang kowg paham tentang situasi diatas!!!

dan ada yang cakap perasan perasan la..
lebih kepada..

situasi
ko nie perasan jer la dye suka ko..
paham kan ape yang nak farra terangkan..

dan ramai yang thu tentang perasaan tu ada la..
satu perassan cinta..
perasaan tentang seseowg..
BETOL x......

situasi
*abis saya nie x de perasaan ke awak wat saya cam tu.*


dan juga perasaan susah nak berkata kata ia hanya la satu perasaan..!!
yg hanya boleh kita kumpul kan dan luah kan menjadi satu perkataan iaitu PERASAAN..!!!

perasaan dan perasan mungkin akan menjadi dua perkataan yang sama maksud..
Dan juga akan menjadi dua perkataan yang lain maksud..





oke sampai sini farra conteng conteng... harap paham ape yang farra nak sampai an...
wassalam...

No comments: