What ever you do, Make it positive. Make it what you want it to be. Not what somebody else want it to be.

Followers

2012 hampir tiba...!!!!







DEar coretan nak thu x... time tu farra dah masuk 20 tahun...
owwwhhhhhh....!!!!! tidak....!!!!!!!
perangai saya masih x berubah ubah ag...
cam ner nie dear....
farra tetap farra.. x leh nak berubah..
ngn perangai farra yang ramai x tahan...

dear farra senarai an satu satu perangai n sifat farra...

* saya seowng yang panas baran.
*saya cepat mara walaupn bnda tu kecil jer
*x suka bnda yang asa dri saya susah
*x suka bnda yang remeh temeh
*kuat majok
*kuat juga cry
*suka mam coklat
*suka berangan
*kuat cemburu
*sometime kurang ajar pada owg yang wat saya skt ati
*perangai cam budak budak
*x reti masak. 
*pemalas
*manja ngn some1 je
*kadang kadang suka wat hal sendri tanpa ambil thu hal sekeliling.

( ape lagi errrkkkkk... kalo ada pn munkin member n yang heart yang thu..)

buah atie saya kata perangai saya mcm...!!!
yang buruk..!!!!
* suka kurang ajar ngan dye
* x  pandai jaga atie dye
* suka wat hal
*x layan dye elok elok
*x hormat dye sebagai bf

yang baik..!!!!
*sometime dgar kata
*suka ajar bnda yang baik
*baik
*comel
* tembam
*penyayang


kawan saya zyla zoella kata parangai saya mcm...!!!
yang buruk..!!!
*bila saya mara saya akan lepas an ape yang ada at atie nie tanpa menjaga atie owg lain.
(wat masa skang tu  yang dye kata...)
yang baik..!!!
kawan saya kata saya..
*baik
*comel
*paham dye
*pendengar yang setia
*suka bagi pandangan yang bernas
*dapat terima dye walaucam ner pn perangai dye
*dye kata saya x kedekut
*penyayang
*caring
*take care ngn kawan

(saya hope dye kata an ngn ikhlas...)
love you dear zyla..

No comments: